Do do do...

Jag är ju glad att det inte är mycket mer än månad kvar innan jag ska åka hem. Jag är mindre glad för att allt kan rinna iväg bortom alla proportioner på bra mycket mindre än en månad. Jag talar om att jag upptäckt donutsen. På riktigt! Alltså, jag har tyckt att de var goda förut också, men nuuuu. Nu är de verkligen goda. Alla! De med choklad, de med frosting, de med hål i -de utan hål, de med sylt i, de med vanilj, de med sprinkles, powdered, glazade -you name it! De är tokfarligt goda. Och min disciplin är sådär... Tur att munkarna inte sätter sig på kondisen (magen är illa nog men... då har jag lite mer att knuffas med kanske... eller...), för det är den jag prioriterar på träningsfronten just nu -fotbollssäsongen hägrar ju! 

  


Kommentarer
Sandrisen

Inte mer än en månad?! DAMN! Om jag kommer hem i sommar vill jag hinna träffa dig, tror du det kommer gå? :)

2011-04-20 @ 23:56:35
URL: http://slundberg.blogg.se/
Johanna

Kommer du kanske hem en sväng??? Jaa, det är klart vi måste fixa det i så fall! Vi måste ju göra dumheter!

2011-04-21 @ 05:08:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0