H!

Gissa vad! Den här dagen skulle kunna betraktas som en av de bästaste!


- HONIES! mamma och pappa snusar där utanför. Nej, inte ute -UTE, men utanför min dörr. Och själv ska jag trängas här inne med min bror. Det ska bli härligt... Han sover som en stock, men det är inte lugnt för det. Nyss lät han ungefär så här.. "Jaaa, jag stoppar. Jag kommer hem i luften klockan elva..." Undrar i vilken värld han är och vad han gör =) flyger, troligtvis!  

- HÅR! mitt hår är sååå fint igen! Jag kan återigen packa ner hårbandet i byrån. Tänk vad bra att det finns frisörer! ;) Vad skulle man göra utan de underbara?

- HONULULU! japp ni läste rätt. Resan till Hawaii är bokad! WE'RE GOING! Jag kommer fira min födelsedag på Waikiki Beach tillsammans med sötnosen Elin, do I need to say more?

                        


Kommentarer
Elin

Vilken underbar dag:) ska bli så otroligt roligt att åka på denna semester tillsammans med världens bästa Johanna Nord, ohh vad kul vi ska ha<3

2011-04-21 @ 06:02:06
Malin

Du går hälsa dom alla från mig :D och önska dom en trevlig semester:)

2011-04-21 @ 06:41:32
URL: http://malindanielssons.devote.se
Malin

Hehe menade du "får hälsa" :p

2011-04-21 @ 06:42:40
sofie

åhhh e mammsen o pappsen o bror där guud va mysigt!!!!

2011-04-23 @ 21:46:43
URL: http://www.soffansofie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0