It's just me!

Möjligt kommande scenario om man blir vad man äter;


Hej!
Jo men det är ju jag, ser du inte?! Lagom som vanligt; lagom lång. Inte timglasformad utan fortfarande åt andra hållet -lite bredare på mitten, kanske inte den vackraste av oss alla existerande -och senare kommer jag att bli lite rynkig, men döm mig inte heller då efter utsidan för jag är ju söt som hallon på insidan! Kanske du ännu inte upptäckt några skillnader mot mitt tidigare jag? Nej just det. För de kommer här: Mitt nya jag går visst i en helgul nyans och jag har ett hjärta av sten som du kan hugga en kniv i så många gånger du känner för det -jag kommer knappt märka det. Och den största skillnaden är att jag aldrig längre blir tilltalad som "Johanna", utan allt som oftast istället som "Mango". Eller är de Mongo de säger?...

=) 


 


 



Kommentarer
Sandriee

Fan vad du är gooo! Puss

2011-04-13 @ 15:03:06
URL: http://slundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0