CCW.

Det var inte tanken, men till och med jag kan svälja stoltheten ibland. Jag skulle inte till Rättvik. Jag är verkligen inget fan av Classic Car Week. Hade till och med argumenterat för varför man inte ska åka dit -och ändå hamnade jag där. Jag tyckte dessutom det var riktigt mys att sitta i kvällssolen och titta på fina -och gräsligt fula- bilar. Roade mig själv med att utse ett favorit-ekipage som jag eventuellt till och med skulle kunnat åka med i (mot betalning givetvis)

                                

Förövrigt så blir jag lika överraskad varje gång jag är där (oj nej, jaa, jag erkänner -jag har varit där förut också) över min egen reaktion på just det klientelet människor som drar iväg på sådana tillställningar som CCW. Inte de som offrar sig för en cruising-kväll på trottoaren, utan ni vet de där riktigt inbitna raggarna -huwa mig! De tycker säkerligen att jag är en otroligt tråkig människa som inte förstår vad jag går miste om här i livet (precis just så tycker jag om människor som inte förstår vad sport har att göra här i världen). Men det spelar mig ingen roll, jag avstår ändå. Brylkräm (neej hur fasen stavas det??), skinnvästar, oljiga jeans och spetsiga boots som bränner däck och dunkar äckelmusik är verkligen inget jag går igång på. Däremot finns det en hel del snygga, prickiga klänningar som vandrar omkring om man nu ska se livet från den ljusa sidan -och som sagt, en del fina bilar med då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0