An ordinary Tuesday.

Bikinin kom idag... och gick. Tur den inte måste användas än. Den passade -kors i taket- visserligen, men färgen var inte riktigt som jag hade föreställt mig... Bara för det. Så solen kan hålla lite på sig. 

Idag hade jag planer på Vinyasa Flow Yoga, men jag skulle bara läsa några sidor och gjorde misstaget att lägga mig liiite för bekvämt, så jag somnade och hela förmiddagen försvann utan att jag hade en susning om det... Kanske behövde jag det. Igår tragglade jag mig igenom nästan en och en halv halvlek på löpbandet efter ett styrkepass så benen var lite tunga. Jag lyckades dessutom övertala LillFian om att vi skulle gå ut och plocka fram fotbollen för att känna lite på den, så det gjorde vi. Det var Lycka. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0