Presidents Day.

Normalt en ledig dag för både arbetarfolket och skolbarnen. Men här hade vi snowdays att ta igen så det var i princip en vanlig måndag. Och jag vet egentligen inte om det finns några lediga dagar för de som jobbar heller för den delen. Allt är ju öppet jämt (utom juldagen och kvällen innan som vi fick känna på).

Fast inte riktigt ändå. Det blev en måndag över förväntan... En riktigt bra sådan. Planen som jag skrev att jag hade blev till något mycket mer konkret än jag någonsin kunde föreställa mig. Men som jag är såå nöjd med!

Och dessutom kommer mamma, pappa och lillebror och hälsar på mig i april, jaa, om prick två månader är de faktiskt här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0