The freakin future!

Ligger här och det är nästan natt. Håller på att fatta att sommaren snart är här. Fast jag inte vill. Inte vill inse. Inte vill att det här äventyret någonsin ska ta slut. Jag tycker om Atlanta. Hur som helst förändrar inte det så mycket. I juni flyger planet hem mig oavsett hur mycket jag stampar och skriker, haha. Sååå, för att jag inte ska behöva gå sysslolös en hel sommar och driva mamma till vansinne med mitt tjat om ingenting, så är det bara att se till att jag inte blir det. Så det är alltså det jag håller på med -ser till att försöka lösa en massa, eller förhindra en massa -beroende på hur man nu väljer att se på det.

I bakgrunden surrar en massa Senators-spelare runt och försöker försvara sin ledning mot Flames • Det sägs att det ska komma snö inatt och imorgon, but hopefully NOT. I'm seriously done with the snow for this season • Jag har äntligen skypat med mitt sötaste S idag, det var toklänge sedan, och det är minsann en massa tomt efter henne • Och ett mega-grattis till Elin. Vet inte hur officiellt det hela är än, jag har nog berättat det för er förut, men säger det igen -ifall ni glömt; hon kommer bli bäst i världen! 

 

                 
Bjuder på ett litet kvällsfoto från min säng och jag ler när jag konstaterar att tavlan som jag har ovanför sängen inte kom med på bilden. Den sitter nämligen toksnett. Jag tittar på den varje dag och tänker "måste rätta till den ju...". Men än hänger den där. Lika snett som igår och dagen innan igår, och dagen innan den med. Och säkerligen imorgon med.


Kommentarer
Elin

Johanna gud vilken bra bild, sötis !! Tack Tack Tack för dina underbara ord och grattis .. Vet dock inte hur detta ska tacklas nu men jag lär ju lägga ut alla mina tankar som vanligt :) Sov Gott, många kramar <3!

2011-02-10 @ 04:48:19
Sofie o oliver

Fina fina du i sommar vill vi träffa dig tack för grattishälsbing puss på dig

2011-02-11 @ 03:09:21
URL: http://Www.soffansofie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0