Thunder!

Det har regnat hela dagen, och nu mer än någonsin. Tyckte väl att luftkonditioneringen emellanåt mullrade lite mer än vanligt nu när jag och Molly låg på min säng och pratade om inget alls. Men å andra sidan är det inte förrän alldeles nyss som jag lärt mig att inte reagera på ljudet, för att det äääär inget annat än fläkten! Vet inte hur många gånger jag fått springa upp och runt för att undersöka vad det är som låter, så ingen är utanför och försöker ta sig in! Därför la jag ingen mer vikt vid tanken på oljudet. Förrän det för en sekund lyste upp till dagsljus utanför. Det är alldeles uppenbart ett ordentligt oväder som figurerar i krokarna -eller rakt ovanför. Blixt och dunder hos mig helt enkelt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0