All-embracing knowledge!

Jag har kommit på vad som är mitt problem här i världen. Jag vill veta och lära mig för mycket. Medan många som man pratar med inte vet vad de ska plugga eller studera, för att de inte vet vad de är intresserade av så är jag precis tvärtom! Jag skulle vilja plugga nästan precis allt -förutom sånt som har med sjukvård eller naturvetenskap (vilket i förlängningen är samma sak) att göra -för de finns det många som skulle hantera bättre än jag. Men språk, ekonomi, psykologi, historia, färg och form och ja, you name it, förutom pedagogik som jag ju redan håller på med.... Tur att livet är långt!  

Elin lät mig ta en kik i hennes instuderingsbok för SAT, vilket är USA:s motsvarighet till högskoleprovet. Helt sjukt mastig, men så är den ju också för personer som har engelska som tungomål. Men alltså, jag skulle ändå gärna ge mig på det, eller åtminstone att försöka med den alternativa för de med engelska som andra språk... Skulle inte det kunna vara en utmaning för någon så knasig som jag?   



Kommentarer
t.nilsson

löcka te

2011-02-12 @ 09:20:43
kusin l t :-)

Det är väl onödigt när du ändå snart ska hem,o hålla dej här hemma sen oxå:-)

2011-02-12 @ 14:24:08
Elin

Det var inte meningen att visa den för dig, stackare som ska läsa igen det där! Jag kom iallafall hem lyckligt och i tid. Det var ok med trafik. Men du ska ha ett jättetack för allt dessa två toppen dagar! Jag ville inte åka hem. Men hoppas det kommer bli fler dagar som dessa !!! Sov gott :D Många kramar ! <3

2011-02-13 @ 04:52:12
Monica

Do it :)

2011-02-13 @ 09:25:22
Sandriee

Why not? Life is full of possibilities!! :)I löööve you, I löööve you!

2011-02-13 @ 21:44:54
URL: http://slundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0