Changing direction...

Tjoooohoooo.
Söndag kväll igen. Det är ta mig tusan bara fredag och söndag varannan dag tror jag i det här landet.

I fredags blev det ett biobesök. Never Say Never. Justin Bieber ni vet... Ingen film jag själv hade valt att gå och titta på. Men arbetar man så gör man, och så här i efterhand så får jag väl svälja stoltheten och erkänna att han är en jädrans söt unge (även om jag inte diggar hans musik), och filmen -eller dokumentären var riktigt bra. Han har en skaplig framgångshistoria i bagaget.... Så, har ni inget annat för er så varför inte slösa ett par timmar på gullungen...

                       

Lördagen bjöd på riktig sommar så jag kunde inte vänta på få avsluta jobbet för att få slänga mig på en filt på gräsmattan... Så det gjorde jag så fort jag fick tillfälle, och där blev jag kvar till solen inte längre syntes till en massa timmar senare. Då blev jag akut sugen på raggmunk och fläsk, så det var bara att fixa. Min timing var perfekt så när finmiddagen var avklarad var det bara att bänka sig vid tv:n för lite hockey tills det bara var att strutta i säng. Dessvärre verkade det som om solen bara tog mellan 11 och 12 på förmiddagen när jag satt med linne på mig och kollade på när en av fröknarna hade ridlektion... Eller vad säger ni om den vackra brännan som jag inte vet hur jag ska bli av med...
                         

Och så var det snabbt som tusan söndag igen. Lite yoga som uppvärmning inför shopping på Lenox i Buckhead. Och nedrans vad jag hade spender-byxorna på! Tur att det inte händer för ofta för jag kom hem två par jeans, två t-shirtar och en bikini fattigare. Hade jag vetat att jag hade täckning på kortet fanns risken att det dessutom hade varit 4 byxor istället för 2, men jag fick lov att hejda mig lite. Kanske kanske ändå att jag åker tillbaka och spenderar ytterliggare $128... För ett par byxor som jag inte fick med mig idag satt ändå så jäkla klockrent...
I fredags försökte jag reklamera mina favoritjeans till Papaya (som dittills varit men favoritbutik) för att de gått sönder efter bara ett par månader. Men det gick minsann inte. Så därför så ska jag aldrig i mitt liv köpa jeans där igen, utan satsar från och med nu på mindre billigt och  hoppas att det betyder mer kvalité, få se om det blir bättre... 
               
Det ser ut som om jag köpt två likadana jeans men så är inte fallet... Ett par är marinblå med rynk i byxslutet och de andra är svarta och lite glansiga... 

Till imorgon har jag en plan hoppas den går hem -cross your fingers for me! Jag är ledig, för nu är det slut med lediga helger för mina del tyvärr så då blir det en ledig veckodag i fortsättningen... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0