Favourites!!

En ny bikini på ingång igen.. Cross your pretty fingers for me once more please! En annan modell än förra gången så man vet aldrig, fast den här gången tar jag heller inte för givet att färgen är den jag tänkt mig. Om den här inte heller skulle vara till belåtenhet har jag dock ett par backups från Victoria Secrets som kan funka... 

Precis som hemma så får man lite favoritställen som man gärna slinker in på när man får tillfälle... Mina har blivit...

Under Armour - Riktigt riktigt bra och prisvärda sportkläder! Hoodsen är i kvalité att likna med Peaks vågar jag nästan påstå. Dessutom snygga designer och färger.

Adidas (outlet) - Kommer nästan aldrig ut därifrån utan en kasse... Adidas är alltid safe och man kan göra riktigt bra kap där, speciellt när de har buy one get one 50% off på reagrejorna!

Target - Stort varuhus med allt från mat till kläder och mindre möbler. Och det är mest för kläderna och skorna som vi svänger förbi där. Mycket med kanske något sämre kvalité men också träningskläder från bl.a Champion och bra pris på Converse's kläder och snygga jeggings.

Nordstrom Rack - Nordstrom är ett stort varuhus liknande Macy's. Lite dyrare märken, lite mer kvalité. Rack är deras "outlet" där man hittar deras kläder och skor till superpriser. Träningskläder från Under Armour, Puma, Adidas och Nike, snygga jackor och kavajer, underkläder (till och med i mina storlekar ;) ), jeans -ja rubbet. Gilla!

ULTA - Smink och parfym, men framför allt hårprodukter!! Styling, färg, redskap -allt! Och alla märken, till superpriser! Gissa en som trivs! 

LPGA Tour Superstore - Golf- och tenniskläder i massor... Här hittar man också Annika Sörenstams eget märke.

Har jag glömt någon?

Nu senast gjorde jag ju mina inköp på GUESS, ZARA och Metropark... Inte lika billigt som på andra ställen, men å andra sidan inte dyrare än kläderna i Sverige heller. Bara att man blir lite bortskämd här med över lag mycket lägre priser på kläder  =) (därför är H&M considered dyrt!)

Papaya Clothing - har varit ett utav dem, men är efter att jeansen inte gick att reklamera numer struket från listan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0