Bloggens utseende...

Har just kommit till insikt med att min blogg antagligen inte ser likadan ut i din webbläsare som den gör i min... Det gör mig lite nervös, eftersom den är såå fin i min och jag såklart vill att den ska lika ut i din. Vad det handlar om är nog till störta delen typsnitten. Och för att den ska se ut som det är tänkt vill det helt enkelt till att ni har samma teckensnitt installerade som jag...
Vet inte om det spelar någon roll egentligen, men de som jag använder mig av är Blackadder ITC och Palatino Linotype, (alt Lucida Handwriting och Perpetua). Har ni möjligen dessa tro? Ja? Nej?
 

Ser den inte ut som den ska kan ni kanske prova att trycka F5 för att se om den uppdateras, eller ser den ut som den borde igen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0