Kan inte bli mycket bättre!

Det är mitt i natten, men jag har precis slutat jobba så jag ska bara plita ner några ord innan jag somnar.
Jag har nämligen haft en sån himla bra dag! Promenaden blev precis så härlig som det var tänkt, fast lite bättre. Det var på riktigt svensk-sommar-värme, jag använde konverteraren för att på riktigt få reda på temperaturen. Termometern visade nämligen 69F, vilket visade sig bli 21C! Det blev en lunch ute på altanen och sedan satt vi kvar där och vi njöt av solen och pratade och skrattade. Vilken himla härlig familj jag hamnat hos!
                                      
               En bild från promenaden, och den här klädseln svettades jag nästan i! 
                                Kan man tro att det fortfarande är januari då??


Och kvällen blev såå himla mys med lite film, kycklingtaco-rullar, chips, Alla Vi Barn i Bullerbyn och massor med skratt. Minns ni förresten Bullerbyn? Lasse, Bosse och Olle, Anna, Britta och Lisa, och så förstås Kerstin, som är Olles lillasyster. I den här boken "vågade hon faktiskt hålla katten i handtaget (svansen)" och när jag läste det skrattade min lillfia så hon inte fick luft. Ni vet vad härligt det låter när barn skrattar så där genuint ändå nerifrån magen! Åh, hon är så söt så man kan äta upp henne! Sedan släckte vi och hade tävling -den som somnade först vann. Det funkar alltid, för den här lilla fröken hon hatar att förlora!   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0