Oh early day.

Klockan har bara hunnit bli 10 på förmiddagen, men jag har hunnit med en del för jag har redan varit vaken i fem timmar...

...Jag har nämligen skjutsat Sandra till flyget. Nu är hon nog på Fort Lauderdale hoppas jag. Hon har ju ingen telefon så det går ju inte att få kontakt med henne. Jag håller verkligen tummarna för att hennes flyg går som planerat till NY. Det förväntas en massa snö där, men jag har inte kollat senaste rapporterna... Hur som helst så om hon nu skulle bli kvar i Florida så riskerar hon inte att frysa ihjäl allafall så som hon hade klätt på sig!

Lite frukost när jag kom hem och en rejäl städning på det gör att jag kan pusta lite nu. Sitter dessutom och tragglar med en ansökan till utomlandsstudier... Som visserligen inte skulle vara aktuellt förrän om ett år (om jag nu skulle få chansen) men ansökan ska vara inne senaste måndag så jag lär sätta lite fart om jag ska få ihop något bra... 

See ya guys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0