På den andra dagen.

Det har gått två dagar sen Sandra åkte. Eller har det? Hon åkte igår. Morse.

Idag kom jag på mig själv... Min tankemonolog under en konversation med Tobias...

Han frågade mig vad jag skulle göra imorn kväll och jag tänkte "jaaaa, vad hade vi sagt om imorgon kväll nu igen??..." och sen "men va fan... inget! hon är ju borta! vad ska jag göra på fredagkväll???????!!!" så jag fick helt enkelt svara honom; "Inget alls". För det var ju så det var.

Men nu har jag något att göra. Jag ska ha skypedate med den här killen som jag fular mig med i en taxi på bilden här nedanför! Sweet! 
 



Kommentarer
Sandriee

Knappt två dagar, sweety. Fast det känns typ som 3 dagar iaf. Jag tänker att jag är på semester och ska tillbaka om ett tag, so not true though. Men vi får ta en weekend tillsammans? XOXO

2011-01-28 @ 23:20:04
URL: http://slundberg.blogg.se/
Johanna

Appselutly!

2011-01-29 @ 18:05:40
URL: http://jnord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0