To eat or eat.

De flesta oroar sig för vad de äter mellan jul och nyår.
De flesta borde oroa sig för vad de äter mellan nyår och jul.
En del borde oroa sig för vad de äter mellan nyår och nyår.


Men det här året ska jag inte oroa mig längre. Jag ska se till att jag inte behöver det. Jag har latat mig länge nog! Så här kan det inte fortsätta, nu blir det nya bananas! Det är väl de små förändringarna som gör Det, visst?!

Nytt år, nya möjligheter. Beachen 2011? Trappan istället för hissen? Cykel istället för bil? Inget godis? Nej. Jag känner ärligt talat att det redan spruckit. Men jag ska ändå ha i åtanke vad jag stoppar i mig... Och framför allt, så ska jag ta upp konditionsträningen igen. Det kan ju kanske bli aktuellt med fotboll när jag kommer hem, och då är det inte boll jag ska vara på planen... Hoppas jag. Så därför...

Vet inte om det där var ett löfte, men nära på...
HAPPY NEW YEAR!! ;)
                            


Kommentarer
Sandriee

Och då är det inte boll jag ska vara på planen - haha omg!! :)

2011-01-05 @ 05:43:55
URL: http://slundberg.blogg.se/
monica

bra du tränar för i sommar (är du hemma då ?) ska vi vinna mer golftävlingar tillsammans !!

2011-01-05 @ 09:09:26
mb

Haha du är ju så rolig Johanna! Du är ju så långt ifrån boll man kan komma men.. ;) Kram

2011-01-05 @ 11:23:29
URL: http://majabergkvists.blogg.se/
Johanna

Japp Monica, i sommar är jag hemma igen! Trodde jag hade skrämt dig så du inte ville spela mer med mig haha! Men det är klart, får jag vinna vill jag såklart va med.. Och du vinner ju! Dessutom är du ju ingen tjockis längre så inge synd om dig nå mer! haha!

2011-01-05 @ 19:25:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0