Vad hände?

Idag har jag och våran Lill-fia varit och badat. Hon som av naturliga skäl är lite pryd (skolad i den amerikanska skolan ni vet) tyckte det absolut pinsammaste som kunde hända var att jag inte höll upp handduken runt omkring henne ordentligt när hon bytte om till badkläder så någon annan i omklädningsrummet skulle kunnat få en glimt av henne oklädd! Hon är 6 år. Har varken något att visa eller dölja.
 
Däremot när vi traskade över parkeringen mot entréen så råkade jag av en slump titta ner på mina fötter, och fick lov att titta en gång till. Damn... Jag var på väg in på gymet/badet i mina tofflor! Hur kom det sig? Och vad kunde jag göra? Jag körde något slags upprepat mantra för mig själv för att övertyga mig om att ingen egentligen brydde sig eller ens lade märke till vad jag hade på fötterna... Eller? 
                 

     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0