Hit by the wind of change?

Mami vill att jag skriver lite, hon har inget att läsa... Haha,

Förövrigt så vet jag inte vad jag ska klottra om... Dagarna går och jag har fullt upp. Fast jag inte gör något vettigt. Egentligen.

Det har blivit lite VM såklart, fast nu är det över... Jag ska till och kolla tv-tablån för att se om de eventuellt kan sända en repris av finalen för oss stackare som måste upp och jobba tidigt, eller som råkar somna tidigt ändå... Under de 60 min som jag faktiskt höll ögonen öppna kunde jag aldrig ens ana att det till slut faktiskt skulle bli Japan som drog det längsta strået. Men roligt ändå, alltid skoj när underdogsen skräller =)

Det är också roligt med golf ibland. För ett par veckor sedan var det dags för tisdagsgolf. Det blev hemgång efter 9 frustrerande hål. Då hade jag varit in och bokat en golflektion innan jag satt mig i bilen. Och när jag klev ur bilen blev det ett snabbt ombyte och jag har aldrig sprungit 6 km så snabbt någonsin. Igår ägde lektionen rum. Kan man få be om att den gav resultat? Snälla snälla snälla... Please God?! =) Och ja, det ska funka utan att jag behöver träna =)

Nu mat. Nu får jag inte skriva mer för mami. Lustig dam ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0