My dearest tweezer!

Ni vet hur det finns vissa saker som man praktiskt taget inte kan leva utan.. För en del kan det handla om mobilen, andra ett kalender eller ett lepsyl kanske. För mig är denna pryl något så till synes fånigt som en pincett.. Men jag ska säga er att det inte är vilken pincett som helst -den här är verkligen galet bra! Nej, det var en underdrift, den är ofantligt, sagolikt bra! ..Och nu är den spårlöst borta! Och jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Jag som alltid är så rädd om den, hur kunde detta hända? Och vart är den? Den är lila och lite skavd högst uppe. Om du sett den -eller ännu värre; om du tagit den, hör av dig snarast så blir jag en mycket lycklig själ!

Tack då!   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0