Även solen ni vet ;)

Jag undrar om folk är lite rädda för att åka med mig i bilen ändå, fast de är lite skraja att säga det? Jag erkänner -jag växlar som en dåre just nu, jag vet- och mamma hotade med att jag inte längre fick använda hennes bil om jag inte skärpte mig -hon var rädd att den skulle gå sönder...
"Bilen? Men jag då? Tänk på mig istället!"
"Du? Du klarar dig väl!"
...Och jag vet inte hur många gånger hon skakade på huvudet åt mig. Jaja, jag gör mitt allra tokbästa ska ni veta! Och är det dumt att säga att jag fick motorstopp i en rondell idag? Ja lite kanske. Men så var det. Hur länge jag haft körkort? 6 år =) Haha! Jag kanske borde cykla istället... Eller behöver man körkort för det med?
 
                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0