Fakta.

Min YOGA-abstinens gör sig påmind. Guuuud så jag längtar efter att få yoga... Har kollat in möjligheterna i Leksand, men det är tokdyrt och det känns inte som jag har råd med de utgifterna när det inte kommer så mycket in... Faaaaan. Pamela, April, Sybelle -kan en flytt till Leksand vara någonting kanske? Pernilla? 

Att plötsligt köra en bil med växlar efter ett år med bara automat är ingen dans på rosor. Bland annat måste man trycka ner kopplingen när man startar... Och växla ner när man ska svänga -glöm inte det! Gaaah

Jag är galet jetlaggad än. Inatt har jag visserligen sovit skapligt så jag hoppas det är påväg att vända. Men det har inte varit nådigt. Och inte bara åt ett håll som skulle vara det förväntade -att jag skulle ha svårt att somna. Jag somnar aldrig och vaknar tidigt tidigt. Natten till igår slog alla rekord! Då lyckades jag somna vid 11 efter att jag var rätt trött efter fotbollsträningen. Och när hade jag sovit färdigt? 12.40!! Hello??? Vad ska jag göra nu då?? Och sedan vaknade jag 4,5,6 och tillät mig till slut att gå upp kl 8. Och så har det varit sedan jag kom hem... 4, 5, 6... men jag har orkat ok på dagarna så det är bara att kämpa på =) 


Men det känns så bra att kunna lyssna på Hot Spot Atl's Ricky Smiley Morning Show mitt på dagen här hemma =) Kan jag göra lite piruetter på köksgolvet samtidigt! Yey =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0