My day!

Hawaii dag II

Vi vaknade båda två tidigt tidigt. Kanske vid 4, men lyckades somna om. Vid kl 6 var det kört (då var klockan lunch i Atlanta, så det var ju inte så konstigt). "Johanna, är du vaken? Vänd dig mot fönstret." Okej.... Och så hörde jag Elin harkla sig och så sjöng hon för mig. Det var min födelsedag. I was about to turn 24! Och hon hade med sig en present. Inte vilken som helst heller, den bästa möjliga! Och så, hade jag ju med det fina fina armbandet som jag fick av söta Karin också (massor med tack, det var superfint!!). Hon hade dessutom dukat upp lite M&Ms på en bricka i brist på cake. =)   
              
                         
                         

Klockan 8 skulle vi bli picked up för att åka på Expedias Breakfast Orientation. Vi tyckte det kunde vara bra så vi skulle få ut det mesta möjliga av våran vecka. När klockan närmade sig 8 kurrade det ordentligt i våra magar och vi såg fram emot en rejäl frukost på det där stället vart det nu var vi skulle. Tjiiiii oss. Juice, wienerbröd, muffins och sockerkaka bjöds det på! Vad göra? Äta såklart... Ingen höjdare men som sagt så gapade det tomt så...

Vi bokade ett par tours och en hike och begav oss sedan av mot Walmart för att köpa med oss frukost för resten av veckan. Och en luftmadrass -Kalle- som vi (eller mest jag) har legat och glassat på =) Det är lustigt -eller strategiskt- men det finns ingen riktig grocery store i självaste Waikiki. Det finns små, dyra ABC-shops bara där man kan handla det nödvändigaste till överpriser. Så tur att vi sprang på ett Walmart när vi hade chansen.

                        
                        
                        
Vi kom tillbaka vid 2-tiden och resten av dagen njöt vi av sol, bad och beach. Underbart härligt! Och minns jag inte fel avslutade vi kvällen på Cheesecake Factory som på något vis blivit lite av mitt och Elins... place... helt enkelt! 
                       
                        
En fantastiskt bra födelsedag i paradiset! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0