Thanks folks!

Sommarens stora hemvändarhelg är över för den här gången. Ingen midsommar utan regn -och inget undantag det här året heller. Det är väl lustigt? Och för att göra allting extra pillimariskt så blir det en fantastiskt fin och solig söndag -bara för att dagarna inte längre heter någonting med midsommar. Hade idag kallats annandag-midsommar så hade det garanterat regnat.

Jag har väl en förmåga att springa på creepy människor ändå. Jag trodde inte de fanns här hemma -eller har jag lyckats förtränga? Oavsett vad så vet jag nu att de existerar även på den här sidan Atlanten... Igår på Skutan (ett av våra få uteställen här i Stor-metropolen) var det en man som var helt övertygad om att jag var "tv-kändis"... Eh? Tv-kändis? Jag? Men han gav sig inte, han var helt säker och undrade vilken kanal jag jobbade för. Det undrade jag också... Såå när han väl gett sig av dröjde det inte många minuter innan han kom tillbaka; "TV4!! Är det inte TV4?" Men hallå! NEJ! Så började han sträcka fram armarna och famlade framför sig som om han skulle känna på mig på något konstigt, udda -läs också äckligt- sätt, ungefär som man sträcker fram händerna mot ett spöke för ni vet. Som tur var hade jag ett gäng härliga vänner omkring mig som till slut bildade en mur runt mig och när mannen ifråga ändå inte gav sig kläckte en av dem till slut; "Men jaaaa, hon är på riktigt, hon finns på riktigt, MEN HON FINNS INTE FÖR DIG! Så gå nu." Det finns måndagsexemplar av allt -även människor uppenbarligen!

Självaste midsommarafton firades med härliga vänner på en galet fint organiserad grillfest -eller ska jag säga stekarfest? =) Tack tack tack, det var tokskoj!! Jag hade ju såklart kameran med mig men använde den dessvärre inte. Så jag har inte många bilder att leverera... kanske någon kan dyka upp från någon annans kamera...     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0