Måndag.

Elin drog med mig ut på första riktiga golfvändan sedan jag kom hit, hon tyckte nog jag behövde det. Och det gjorde jag verkligen. Vi testade 9 hål på Bobby Jones... Det gick inte särskilt bra för mig ärligt talat, men Elin visade hur det ska gå till. Bara att se, njuta och försöka göra lika! Men det gjorde jag såklart inte... Inte idag. =)
Vi brummade runt i en golfbil och de var ju roligt -fast lite mindre sport kanske. Och vi trasslade in oss med golfbilen i ett avgränsningsrep när vi skulle försöka vända så vi slet av allting till slut, men vad falls?! Sånt som händer -även den bästa ibland se!

Det var strålande solsken och vi hade det så bra, så roligt och nästa gång kan det bara gå bättre -eller sämre! Ska nog införskaffa mig lite utrustning, typ skor, handske och keps kanske så Elin får ha sina grejer ifred. Och bollar och peggar såklart, så jag inte behöver slå bort/av fler av hennes =)

                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                                               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0