Kvalitetstid.

Igår hade jag en ledig dag. Och det blev en riktigt skön kvalitetsdag.

Jag brydde mig inte om mycket annat än mig själv. Jag studsade upp och körde ett styrkepass med tunga vikter, sprang en halvlek + övertid (det är övertiden som känns, det är då den psykologiska delen får lov att prioriteras =) ), kom hem och åt frukost, yogade lite för att sträcka ut mina sore back thighs, tog en lång lång promenad med hunden, kröp ner i ett bubbligt bad med en välbehövlig inpackning i håret och somnade där, sedan var det plötsligt middagsdags -och det bjöds på gulasch med vitlöksbröd! Jag slocknade för första gången på länge alldeles på tok för tidigt till en film (som vanligt missar jag slutet när jag väl försöker mig på en film), men det var såå skönt.

Och nu är jag pigg och utvilad, redo för lite Vinyasa Flow Yoga om en stund!   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0