Like a Turkish...Whatever it's called.

Jag håller på att svettas sönder. Jag är inte rädd för att svettas, men den här gången var jag på riktigt orolig för att jag skulle svettas så det bara återstod en blöt liten fläck av mitt forna jag. Jag har varit på en 75 minuter lång Hot Yoga session, och så här i efterhand så kunde jag nog tycka att det mer var något slags blandning mellan ett core- och power yoga pass snarare. I 35° värme. Tacka den som uppfann handduken! Jag hade två. Jag var mer eller mindre genomblöt efter vad som kändes som en evighet, men som visade sig vara 30 minuter... Det hade inte ens gått hälften! Tur att det är skönt efteråt...

Imorn väntar dumheter minsann! Jag ska på basketmatch! Jag är inte ett dugg intresserad av basket -ännu mindre (om det är möjligt) av att spela själv, jag har ingen aning om vilka som spelar -men jag antar att det är Hawks, men det ska bli riktigt riktigt roligt! Basket är ju tokstort här i krokarna så det kommer nog bli en upplevelse! 

Nu väntar duschen och sängen. 

Sweet kisses from the A.   


Kommentarer
Slundish

Ah, dumheter. Då kommer du få se massa fina boys!!

2011-03-26 @ 03:25:19
URL: http://slundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0