Like it or not..

Min lediga måndag blev allt som jag inte tänkt mig.
Jag tillbringade den i sängen, mestadels sovande, med halsont som lagomt till igår övergick till en ordentlig förkylning. Peppar peppar så går det redan åt rätt håll, kort men desto intensivare som det verkar. I och för sig spelade det ingen roll att jag var sängliggande på min lediga dag, på kvällskvisten (prick klockan fem faktiskt -precis på minuten när den var beräknade att svepa över oss) drog en tornado in och underhöll oss med konstanta blixtar, spöregn och en blåst som inte hade varit lätt att stå emot om man hade försökt... Som tur var drog den också bort till tisdagen och luften var klarare än på länge.

Imorgon kommer Ottawa på besök så då är det dags för lite hockey igen, det var evigheter sedan och ska bli roligt -vet dock inte vart jag ska lägga mina sympatier vad gäller lagen, men jag håller oftast tummarna för att svenskarna ska göra bra ifrån sig så jag kör nog på det imorgon med.

Jag är fotbollssugen. LillFia har just dragit igång sin säsong och jag kan inte vänta på att jag också ska få hålla på...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0