Lördagsmys!

Efter en heldag med jobb blev det en avkopplande middag med Elin på Hudson Grill på kvällskvisten. Det var så varmt att vi kunde sitta ute och mysa, och kvällen till ära bjöd vi på ribs. Jag har faktiskt bara ätit det någon gång sedan jag kom hit, men det är ju så gott! Det värsta med att gå ut och äta i det här landet är att portionerna är så himla stora, och det spelar ju ingen roll så länge man inte lider av måste-faktikst-äta-upp-syndromet. Och det gör dessvärre jag. Kolla också in sizen på vattenglasen! Snäppet jobbigare ändå blev det när vi till råga på allt inte kunde motstå efterrätterna. En otroligt god brownie för min del och en apple cobbler för Elins del... Vi kämpade och kämpade, men fick faktiskt lov att ge oss till slut. Servitrisen skrattade åt oss men erkände att vi hade gjort ett riktigt bra jobb, hon kom och kollade till oss flera gånger (antagligen var hon rädd att vi skulle svimma eller något). 

                       
                        
                        
                     

Efteråt snurrade vi runt bland de finare kvarteren i Buckhead för att drömma oss bortom staket och gater och bara låta oss imponeras av den ena villan...eller slottet, värre än det andra. Galet! Tyvärr inge kort på det, för det var lite för mörkt. 


Kommentarer
Elin

Underbara Johanna. Tack för en fantastisk lör,sön och mån det kunde ju inte ha varit bättre. Du är bäst !

2011-03-16 @ 03:13:54
URL: http://eliinols.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0