Lost!

Har kommit underfund med att jag för det mesta är lite lost vad gäller sådant som inte beräknas på samma sätt som hemma; jag vet t.ex inte hur lång jag är, inte hur mycket jag väger, inte hur fort jag kör, inte hur kallt eller varmt det är ute egentligen, inte vad saker verkligen kostar, och inte hur mycket av den ena eller det andra jag egentligen använder när jag bakar, eller hur långt jag springer. För att inte tala om mynten! -Här, ta vad du behöver, jag är svensk! Det händer i och för sig ganska sällan eftersom jag i princip aldrig någonsin har kontanter, och i det närmaste hatar att behöva så mycket som peta på mynt. Dime, pennies, quarters och cents.. Kan hända finns det fler, men har jag inte lärt mig dem än så tänker jag i ren protest inte heller försöka göra det nu.

Make your life easy, go with the flow and keep breathing!

               



Kommentarer
Sandriee

Haham pruttaugust! Det där är so true. Egentligen vet ju ingenting om vad vi gör, egentligen. Du vet...

2011-03-09 @ 16:52:38
URL: http://slundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0