A beautiful damn thing!

Jag kanske tog i lite igår när jag skrev att jag var kär. Var fortfarande galet hög på hans ångor just då... Men se det symboliskt så betyder det plötsligt precis det jag ville ha sagt; konserten var ruskigt bra! Det höll dock på att bli krokodiltårar för att jag trodde han skulle utelämna Talking to the moon, meeeen, han räddade upp situationen med sina sista andetag -och det blev typ krokodiltårar ändå =) Han är ju faktiskt lite småsöt!

                           
                          
                         
                         




                            
                           

                       Nöjda tjejer på tåget hemåt...



Kommentarer
mb

Okej, jag gillar inte riktigt alla hans låtar men ändå är jag äckligt avundsjuk på dig Johanna... :P

2011-05-12 @ 15:58:00
URL: http://majabergkvists.blogg.se/
Milkie

Vad gulliga ni är! Brun du är, cookiesen! Saknar dig sååå mycket!

2011-05-16 @ 20:22:08
URL: http://slundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0