Berg- och dalbana.

Jag erkänner; det är inte helt enkelt att vara Johanna Nord alla gånger. Typ nu. Det är mycket känslor och tankar som kretsar och trängs i mitt huvud. Men efter idag känns allting så mycket lättare (antagligen har också den gångna helgen bidragit till det eftersom den varit helt fantastisk). Jag har äntligen lyckats sätta lite ord på allting. Och även om inte allting totally makes sense för mig och jag inte hänger med i mina egna svängar, så vet jag att det är ok. Helt ok. Det får vara så. Jag tar helt enkelt lite semester från mig själv och mitt behov av att veta en stund, sen kommer det bli så himla bra. Och det vet jag också. Det kommer bli bra, säkert till och med helt fruktansvärt bra faktiskt.

♥ ♥ En massa kärlek till er som orkar med mig när jag inte gör det själv. Och som längtar efter mig så mycket som jag inte hade en aning om ens, det känns superfint -älskade älskade. Jag lovar att jag ska catcha up för allt som missats när jag kommer hem.  ♥ ♥


                               
                             



Kommentarer
sofie

vännen du är så klok !!!! ska svara på ditt mail sen men det e klart att du får komma precis när du vill !!! massa kramar skickar jag och Oliver och han gabar och jag tror det betyder att han skickar en blöt puss

2011-05-10 @ 09:00:13
URL: http://www.sofansofie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0