Cinco de Mayo.

...Firade såklart Mexicos självständighet idag. En viktig dag i historien som inte på något sätt bör (vad-heter-ordet-jag-letar-efter-nu-igen-då????? ah!) förringas. Att jag inte visste att den ens existerade förrän ja, idag, har mer med mig än med den generella allmänbildningen att göra. Det kan ni väl antagligen alla intyga? Eftersom ni också firat idag?! 

Jag ber om ursäkt till alla mexikaner som på något sätt känner sig kränkta av min okunskap, och ber att få tala om att jag idag intagit middag på FRONTERAS och insupit den mexikanska kulturen på ett sätt som borde gottgöra er på bästa möjliga sätt samt reducera min skuld till obefintlighet. Såjaaa.  

                       

Godnatt världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0