Milk'n cookies!

Precis som S:et är min milk (jag är cookiesen), så har Elin också sin milk. Hon heter Frida, åkte visserligen hem i september, men är på återbesök i vår älskade A-town. Jag är så glad för det, som Elin har längtat efter henne! Och nu har jag fått chansen att få ett ansikte på denna så omtalat fantastiska människa -se om hon faktiskt var så bra som en milk måste vara! Efter alla fina ord från Elin så hade hon minsann mycket att leva upp till och bevisa ;) Oh oh oh...

Haha, och det gjorde hon! Vilken toppenhärlig tjej! Vi tre har spenderat större delen av helgen tillsammans, och den har verkligen varit super! Efter att jag avklarat mitt arbetspass på lördagen, så mötte brudarna upp mig för en middag på Lucianos -ett italienskt ställe som vi ger tummen upp. Det var visst prom-night (här äts det middag innan man åker vidare på självaste balen), så vi fick vänta lite på bord. Men den tiden chattrade vi lätt bort och dessutom kunde vi spana på läckra balklänningar i modeller som man inte hittar på de svenska ditosarna. Roligt! Efter middagen var det några som längtat efter frozen yogurt-glass, så det blev en sväng till Suwanee Park också. 

Jag blev lite överraskande ledig hela söndagen och därför headade jag söderut och joinade Elin och Fridas shopping på Perimeter Mall. Jag hade inga förväntningar alls och precis som alla andra gånger man inte ska ha något, så var det i slutänden jag som spenderat mest av oss alla tror jag. Men eftersom jag fortfarande, dagen efter kan säga att jag är nöjd med alla mina inköp, så gör det mig ingenting -tvärtom, jag tror jag behövde unna mig dem! Det blev en fika på Starbucks mitt i också... Hon som jobbade där hade nog sett livets hårda dagar -och jag älskar hur hon stavade mitt namn:
                                          

 En massa timmar senare slöt vi upp på en mediterranean vid namn Basils, och det var sååå gott! Två tummar upp (alla jag har alltså)!     

Summa sumarum, nog bästa helgen på länge ändå, eller?! Och då har inte de tidigare på något sätt varit dåliga -men det vet ni redan! 
 



Kommentarer
Patrik

Hahaha, oj vad du ska bli kallad "Joe" i sommar.

2011-05-10 @ 20:48:28
Frida

Johanna, du är för go du :) tur att jag levde upp till dina förväntningar...nästan iaf! More to show, ikväll till exempel :D VAD KUL det ska bli!!!

Du verkar verkligen vara en toppentjej och kan jag bara säga att det är superkul att ha fått träffa dig och få fortsätta umgås ännu mer!



Vi ses om några timmar :) <3

2011-05-10 @ 22:39:25
URL: http://dayoffrida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0