Almberg Open.

Jag har verkligen varit dålig på att hålla den här sidan uppdaterad under sommaren. Sanningen är ändå rätt vacker -jag har haft någonting för mig för det mesta som gjort att det inte funnits tid att slå igång datorn ens. Bra va? Jag har försökt att tillbringa mycket tid utomhus. Jag tycker om att vara ute, frisk luft och aktiviteter av något slag -eller inga aktiviteter men fortfarande frisk luft...

Men i augusti han vi göra upp om om vem som bl.a ligger bäst, kör bäst, suger bäst, är kladdigast och vilka som helt enkelt samarbetar bäst i släkten. Årets upplaga av Almberg Open var lika välplanerad och rolig att delta i som alltid. Lite blött, men skam den som ger sig! Tyvärr föll mitt lag just på mållinjen den här gången.... Det blev duell om första platsen och det var inte det smartaste vi kunnat göra när vi beslöt för att låta vårat tysklandsbesök representera oss -det handlade om att hitta ett specifikt nummer så fort som möjligt i telefonkatalogen... Stackarn hade aldrig kikat i en svensk sådan någonsin förut -men, så går det när lagledaren beslutar sig för att somna innan middagen ens är färdigtuggad ;) 


                       
                          Taggade... =)
                       
                           En av årets grenar var att "fiska ner lampskärmen på huvudet"...
                       
                           .....Naturligtvis var golf också en gren... Här Helen som... Ja... Golfar...
                       
                         .... Skytte....
                       
                       
                       
                         
                              Mys! ...Innan...
                        
                            ....En fantastisk kräftbuffé serverades!! Härlig kväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0