Filosoferingar..

Nej, jag blir ingen Hemköpstjej. Eftersom mitt ICA inte har öppet precis när jag vill (läs behöver) handla har jag de senaste veckorna varit rätt flitig besökare på Hemköp. Men idag traskade jag ner för backarna igen och när jag ett par minuter senare stegade uppför samma backar så kunde jag bara konstatera att det är något med ICA som gör att det känns bättre, trots små, trånga butiker, trots sämre utbud i charken, trots att frukt- och grönt-utbudet är minst sagt begränsat, trots, trots och trots, så tycker jag att jag får mer för pengarna och en... bättre upplevelse... eller nåt... Så jag får väl helt enkelt lära mig att planera min shopping lite bättre så jag kan kliva ut med kassen i handen och den där positiva känslan i kroppen liiiite oftare.
 
Eller också så beror det inte alls på butiken jag handlar i utan bara på min egen dagsform...  :S
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0