Update.

Helgen har gått i hetluftens tecken kan man säga.
 
Först var det fotbollsmatch igår. Vi tog emot Irsta på hemmaplan, och i år finns det inga lätta matcher i vår serie. Kolsva lämnade WO mot Forssa, vilket betydde 3 oförtjänta pinnar till dem och om vi spelade oavgjort eller förlorade vår match skulle Forssa gått om oss i tabellen. Som tur var, trots en riktig skitmatch, så vann vi med 3-1. Det satt långt inne, kanske med 3-4 minuter fick vi in 2-1 målet och sedan fick vi nästa på köpet nästan... Skönt. Men egen insats var den sämsta för säsongen, men det är tur att man är fler på plan och den här gången spelade det ingen roll. Grymt brudar!!!
 
 
Bara en hemmamatch kvar den här säsongen, men en drös borta.
 
Kvällen fortsatte med årets upplaga av Almberg Open med 6-7-kamp och grillning. Hade gärna velat vara med från början, men man kan inte vara med överallt. Det blev som vanligt en kanonkväll med härligaste släkt, vänner, nära och käraste =) Åke är kalasbra på att komma på grenar som ingen kan träna speciellt på innan. Stefans lila lag gick segrande ur striden det här året, och jag vet inte men jag tror det var bra -det hade kunnat bli lite kaxigt här på hemmafronten annars ;)  
 
 
 
 
 
Idag är det söndag på riktigt, nästan lite höst också. Det gör mig inget. Kanske är sommaren över, kanske inte. Oavsett så stressar det mig inte. Jag mår bra. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0