@

Och bredbandet dröjer eftersom Telia har en handläggningstid på x veckor. Under tiden har jag fått låna ett mobilt bredband av mina gulliga hyresvärdar -äntligen skulle jag kunna dra igång den här bloggen (och uträtta ärenden etc som normalt folk) igen kanske. Bara att installera och köra! Tjooooooo, tjena, jag hade definitivt glömt hur vedervärdigt hopplös jag är på teknik, eller troligare förträngt och jåara, jag hoppades i mitt stilla sinne att min totala avsaknad av kunskaper när det handlar om elektronik/it/vet inte-ens-vad-det-kallas, skulle ha rättat till sig under den här senaste månaden. Så var det naturligtvis inte och jag lyckades lyckades därför inte heller med att få igång den lilla stickan som skulle återconnecta mig med den digitala världen. Jag får fortsätta lägga från telefonen en stund till. Om inte de efterlängtade skillsen får för sig att dyka upp under natten ändå -nån ska aldrig sluta tro eller hoppas! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0