På G.

Sitter på Arlanda och luktar på min hand medan vi väntar på boarding. Jag berättade just för mamma att får jag lov att gå på toa nu tänker jag inte tvätta händerna, tänker inte riskera att den här ljuvliga doften försvinner från min hud helt enkelt! Tacka Gud för Victoria Secret! Förbanna mig själv för min lathet och ouppmärksamhet för att jag i farten inte ens la märke till vad den hette, smorde bara in mig när jag ändå stod där... Och nu sitter jag här i andra änden av terminalen och luktar och svär för gå tillbaka blir det inget av med- men jääääädrar så gott mina händer doftar!!!

Trösten heter att jag får en ny chans om några veckor -och då kommer den vara billigare också ;)


Island nästa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0