Taget!

Idag var en sån där bra dag igen - som alla mina dagar är nu! Jag är så himla glad innan jag ens slår upp ögonen på morgonen, jag vet ju hur lycklig lottad jag är. Mysfrukost och en sväng till Gräv eftersom det är Auktionsvecka i Gagnef.. Tänk om det var semester ändå så vi hade kunnat strosa runt hela dagen eller suttit på en filt i gräset med kanelbullar och fläderblomsaft! Nu slutade det med att någon annan blev lycklig ägare till MIN fållbänk eftersom jag fick lov att börja jobba 15:30, och inte hann vara med och försvara mig i budgivningen... Undrar just vad den gick för... Jag hade verkligen verkligen velat ha den där. Bland annat! Det fanns sååå mycket fint som man skulle kunna göra så mycket bra av... Nästa gång kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0