Actions of today.

Idag väntar äventyr :)
Jag ber snällt alla vägpirater att hålla sig undan, jag har inget ni vill ha iallafall och jag kommer ha fullt upp med att hitta rätt -så stör mig inte, koncentrera er på nåt annat eller allra helst, byt karriär! Försök tjäna era pengar på något annat sätt än att stjäla från godhjärtade medmänniskor som kanske just nu är på väg mot ett efterlängtat semestermål eller för att hälsa på kära familjemedlemmar eller vänner. Förstör inte! Bidra till en lite bättre värld för alla och skilj på mitt och ditt!

Mantorp hägrar för min del, gud så mys bara jag får komma fram, det där med att hitta alltså... Är bara en halvbra sida hos mig, tur att jag har en vägbeskrivning av Sandrieee-klass iallafall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0