Ett (grönt) referat.

Helvete, vi förlorade matchen med 2-2... Om vi började förra matchen dåligt så kändes det inte alls så den här, tvärtom började vi rätt bra. Ändå hände något i slutet av första halvlek och vi gick till halvtidsvila men underläge 0-2. Och precis som sist lyckas vi vända till 2-2. Båda på straffar, men hade domaren bara varit lite kylig så han sista situationen kunnat blåsa mål ändå, för vi hade fördel och vi fick in bollen. Vi dominerade 2:a halvlek spelmässigt och var mycket närmare ett tredje och fjärde mål än vad Kolsva var. Så fick vi en tredje(!) straff i något tumultartat som jag inte vet. Jag var där, mitt i, låg nog tilloch med ner med någon över mig men om det var därför det blev straff eller om det var för något helt annat har jag ingen aning om. Emma tyckte hon gjort sitt som satt 2 redan och lämnade över till Jossan som dunkade den... i kryssribban.. Tyvärr. Men jag kan inte säga att vi förlorade våra 3 poäng där, utan snarare på alla de målchanser vi aldrig satt. Man vinner som ett lag. Man förlorar som ett lag.

Men trots allt, fotboll är så jäkla roligt och vi är ett grymt gäng :) Det var en rolig match att spela och vi slet för varann där ute. Synd att de vinner en pinne och vi förlorar tre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0