Saturday.

Jag har så smått börjat flytta. Alla känslor är fortfarande upp och ner men det ska bli skönt men lite ordning och reda och struktur runt omkring så kanske jag åtminstone kan slappna av lite mer och försöka lägga lite mer energi på att försöka fokusera rätt. Det handlar för mig fortfarande om att fylla dagarna med aktiviteter och göromål för att inte behöva känna efter. Det sista jag får göra nu är att agera känslomässigt, det kommer med all säkerhet bara bli ännu mer (om det nu är möjligt) smärtsamt.

Jag har mätt och fått bekräftat att sängen får plats, det var mitt största bekymmer angående flytten. Nu är det ur världen och då tror jag det blir kanonbra det här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0