Sun(ny)day

Nu är jag inflyttad. Nästan iallafall. Det är skönt att det håller på att bli ordning på alla grejer och kläder. Men det är tufft att plocka bland alla saker, det finns så mycket minnen och känslor nerpackade däri på något vis. Lägenheten är kanonfin, och det kunde inte bli bättre under omständigheterna. Men vad skulle jag inte göra för att allting skulle vart precis som vanligt på Karins väg 12 istället.... Tur, säger jag bara att man inte vet vad som väntar en. Hade jag vetat att det skulle bli såhär hade jag vägrat vakna varje morgon sedan i höstas.
Tusen tack för flytthjälp, mami, pappi och Anders!
 
Jag och pappa och Anders har just gått säsongens första 9-hålsrunda. Det kändes som en sommarkväll mitt i juli. Helt underbart. Lugnt, gassande solsken, en svag bris som gjorde temperaturen så där perfekt behaglig... Bra avslutning på denna söndag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0