Tuesday 10am.

Klockan är bara 10 och dagen är redan en katastrof. Först en hel natt fylld av förvirrande och konstiga drömmar -mardrömmar, jag måste ha bitit ihop käkarna för hela mitt liv. Jag är helt slut i hela käkregionen känns det som.. Skulle fixa en provisorisk adresslapp till postlådan och mindes inte vilken som är min adress utan fick lov att kolla upp min egen adress på eniro! Stress och iväg på morgon yogan som var en mardröm från början till slut. Det gjorde ont och det var stelt, jag kom inte ihåg ordningen på övningarna och jag till och med upprepade övningen på den sida jag just gjort istället för att byta! Jag vet inte om jag törs vara med mer idag... på riktigt... och då har dagen bara börjat, varför blir det såhär?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0