The day of today

Oj så tiden sprungit ifrån mig den sista tiden. Får bättra mig :) men jag har ju inget Internet och det är ju för himla drygt att skriva från en telefon!

Hur som helst, här sitter jag i en buss på väg till Östervåla för dagens drabbning. Vi är lite klent med folk så idag jäklar kan det hända att vi verkligen får slita, men är det något jag lärt mig den här våren är det att man kan komma jäkligt långt på de känslor man har i sig.. Bara att plocka fram alla våra aggressioner och spöa skiten ur de som kommer i vägen helt enkelt! Det är klarblå himmel och strålande solsken. Jag citetar Jossan:
"Tur att vi sitter här i visst så vi slipper bränna oss eller oroa oss för malignt melanom."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0