Decorations.

Halloween blev ingenting. Det fanns inte en pumpa att få tag i när jag väl fick tummen ur eller tid över -beroende på hur man ser det... Supertråkigt, eftersom jag verkligen hade sett fram emot att karva och sulla lite! Får ladda om till nästa år och äta upp att jag sa att jag skulle "köpa en lite senare"...

Har fixat och donat lite på trappen istället, de tokfina blommorna som jag fick från mostrar och kusiner när jag fyllde år har stått sig ändå till nu, men idag fick de ge plats för de lite mer vintertåliga släktena... Hann inte rikigt klart, det blir ju mörkt så fort! Men granriset är på plats så jag kan fortsätta imorn... eller... en annan dag när de kreativa cellerna är på språng.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jnord

RSS 2.0