Memories.

Ibland far tankarna tillbaka.
Ibland får man öppna den där minneslådan... Så mycket roligt. Galet. Härligt. Tokigt....
 
... När jag och Bibben skulle och bada.. Och när vi kliver in i omklädningsrummet undrar hon varför jag har innetofflorna med fårskinn på mig...  Jaaa, vännen, varför i helvete har jag glömt att hoppa ur tofflorna hemma?? =)
 
... Eller när Moll som alltid har massor att säga blir stum. Tappar talförmågan heelt för att vi är i samma rum som en viss* =)
 
... Eller när vi virrar runt som yra höns utanför Prudential Center och det slutar med en polisfärd till rätt entré...
 
... Känslan när damen säger att boardingen börjar om 5 min, och vi fattar att tåget till terminal E gått sönder så vi bara har ett par kilometer att springa...
 
... Halloween, vi karvade pumpor och vad gjorde Molly?!
 
... När någon helt enkelt får nog, och plötsligt kastar en banan. Hela världen stannade för ett ögonblick.
 
... Snow Days. Duluth blev lamslaget, skolorna stängde, mataffärerna stände och bilar stod övergivna efter I85.
 
... När Marley har vänt upp och ner på min tvättkorg och tuggat i sig alla mina favorittrosor.
 
.. .Skidhelgen i Brison City, shit vilket kaos!
 
... En fantastisk aprildag på Lake Lanier i en lagom stor båt.
 
.. .New York.
 
... Naples.
 
... Sandra. <3 Alla spaningar vi gjort på Mall of Ga, eller när du blev uppraggad på Target ;)
 
,.. .Elin. <3
 
Det finns så mycket. Och gud vilken ångest jag hade de sista veckorna. Och vad tårarna rann på vägen hem. Och hemma. Men allting har sin tid. Tur det. Lägger på locket för den här gången =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0