En äckelfia.

Usch så jag behöver en dusch. Jag stinker. På riktigt! Jag är helt övertygad. Och jag vill borsta tänderna. Badda ansiktet. Byta kläder. Skölja av mig den här rese-svett-flygplans-äckel-känslan som ligger som en tunn och fet hinna över hela mig. Tvåla och skrubba mig riktigt ordentligt. För att inte tala om fötterna som lätt skulle kunna ta livet av den okänsligaste!!!!
Fräsch är det sista man kan kalla mig precis nu men det är bara att bita ihop ett par timmar till, sen kanske jag kan få bli människa igen så jag klarar av att leva med mig själv! ;) Det kryper av obehag i varenda nerv när jag tänker på hur jag representerar mig själv för omvärlden! Men joo, det kunde varit värre egentligen -jag vet, jag har åtminstone inte löss och jag möglar inte än, kläderna är hela och tänderna sitter kvar i munnen. Dessutom är jag frisk och har världens bästa och finaste vänner och familj -så vad är väl lite smuts egentligen fröken?! -skärp dig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0