Fixat.

Jag känner ett starkt driv att fixa, ordna, rensa, organisera, strukturera, ta tag i, slänga... Det måste vara hösten som kommer med allt det här.
 
Men nu ska jag ju snart ha semester! Det närmar sig med stormsteg. Det ska bli roligt... Kanske lite konstigt. Tillbaka, men ändå inte tillbaka. USA, men inte Hotalantan... Starbucks men inte i Suwanee Park under stjärnorna, poolhäng men inte i solstolarna på LIFETIME, shopping men inte på Discover Mills eller Mall of Georgia, bil men inte Morrisen -som såg till att jag blev bästis med bilmekanikern ;)...
 
... Jag vet vad jag ska göra. Ingenting. Annat än det jag vill. Umgås med människor jag tycker om. Sätta mig på en filt i Central Park och titta på folk. Gud vad det är roligt -att titta på folk där borta, hur många gånger har vi inte gjort det?! Det finns alla sorter! Så många, så många. En gång kollade vi in par -ja, det var ju på Hawaii (typiskt honeymoon-ställe!) Och också där hittade vi ta mig tusan alla kombinationer! Härligt måste jag säga -det betyder ju att det inte finns några normer eller regler alls utan slår det till så slår det till ;) 
... Jag ska också till Pensacola, det blir en ny upplevelse, men jag vet att det kommer bli alldeles fantastiskt! För det blir inte annat än bra när jag och Elin är på äventyr! ...Och när hon sliter i klassrummet ska jag ligga på stranden =D  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0