Klona mig en stund.

Det finns så mycket att göra. Jag vill göra och hinna vara med precis överallt. Men det går ju inte. Klockan har för få minuter. Eller så är det timmarna på dygnet som är för få... Eller rent av veckans dagar...

Det spelar ingen roll, inget utav det kan jag påverka eller ändra på. Det enda som kan förändra situationen är hur jag planerar, men nej, jag kan inte hinna mer ändå tror jag inte förresten. Oh jösses vilken katastrofal svenska...

Nu på med träningsskorna. Golf och tennis och skogen och allting annat som jag så gärna också helst skulle velat ta mig för med idag får vänta tills imorn. Eller en annan dag. För idag ska visst maten serveras kl 19 ;)

Och behöver det verkligen bli mörkt så tidigt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0